Veelgestelde vragen*

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

*Antwoorden zijn uitsluitende van toepassing op consumenten. Voor zakelijke klanten kunnen afwijkende voorwaarden gelden. Zie onze algemene voorwaarden.
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Verzending vindt plaats via PostNL. De hoogte van de verzendkosten worden bij bestelling expliciet aangegeven.  Gratis verzending in overleg met vaste afnemers boven een bepaald bedrag. Op werkdagen voor 16:00 uur, volgende dag in huis. Bestel je op vrijdagmiddag na 16:00 uur of in het weekend, dan ontvang je jouw bestelling op dinsdag.

De verzendkosten bedragen € 6,75 indien je een bestelling thuis laat bezorgen in Nederland. Bij het afhalen van de bestelling op locatie bij Integra International BV  betaal je geen verzendkosten.

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie factuuradres en bezorgadres een onderscheid maken in een ander afleveradres.

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen.
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen via onze webshop.

Je krijgt de door ons bij de bestelling berekende verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert. De retourverzendingkosten zijn wel voor eigen rekening.

Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Heb je klachten of aanmerkingen over de bestelde producten en/of de levering dan kun je altijd contact opnemen door je klacht op te sturen naar info@masticshop.nl. Wanneer je een klacht heeft, kun je deze ook altijd aanmelden bij het Europees ODR platform via Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

Voor alle vragen kun je contact opnemen door een mail te sturen naar info@masticshop.nl of per telefoon: +31544-462477. Tevens kun je ons ook bereiken via onze Facebookpagina. Wij zijn aanwezig op werkdagen tussen 09:00 – 16:00 uur. Wij streven ernaar om vragen binnen 2 werkdagen te beantwoorden.