Veelgestelde vragen*
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.
*Antwoorden zijn uitsluitende van toepassing op consumenten. Voor zakelijke klanten kunnen afwijkende voorwaarden gelden. Zie onze algemene voorwaarden.
Verzending vindt plaats via PostNL. De hoogte van de verzendkosten worden bij bestelling expliciet aangegeven. Gratis verzending in overleg met vaste afnemers boven een bepaald bedrag. Op werkdagen voor 16:00 uur, volgende dag in huis. Bestel je op vrijdagmiddag na 16:00 uur of in het weekend, dan ontvang je jouw bestelling op dinsdag.
De verzendkosten bedragen € 6,75 indien je een bestelling thuis laat bezorgen in Nederland. Bij het afhalen van de bestelling op locatie bij Integra International BV betaal je geen verzendkosten.
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie factuuradres en bezorgadres een onderscheid maken in een ander afleveradres.
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen via onze webshop.
Je krijgt de door ons bij de bestelling berekende verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert. De retourverzendingkosten zijn wel voor eigen rekening.
Heb je klachten of aanmerkingen over de bestelde producten en/of de levering dan kun je altijd contact opnemen door je klacht op te sturen naar info@masticshop.nl. Wanneer je een klacht heeft, kun je deze ook altijd aanmelden bij het Europees ODR platform via Europese onlineplatform voor geschilbeslechting
Voor alle vragen kun je contact opnemen door een mail te sturen naar info@masticshop.nl of per telefoon: +31544-462477. Tevens kun je ons ook bereiken via onze Facebookpagina. Wij zijn aanwezig op werkdagen tussen 09:00 – 16:00 uur. Wij streven ernaar om vragen binnen 2 werkdagen te beantwoorden.